Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

Мала Південна

Газета "Соціалістична Харківщина", 05.07.1953

Станція Парк… Крислаті кльони, стрункі тополі оточують білий будинок вокзалу Малої Південної. З ранку до вечора не стихає тут пожвавлення. Тисячі юних харків'ян відвідують свою чудову залізницю. З нетерпінням чекають вони на прикрашеному квітами, пальмами і скульптурами пероні прибуття чергового поїзда.

Гомінка дітвора швидко займає місця в невеликих красивих вагонах. Диктор вокзального радіовузла оголошує час відправки. Спалахує зелений світлофор. Черговий по станції піднімає прапорець. На свисток головного кондуктора машиніст відповідає гучним сигналом. Поїзд повільно вирушає в путь до кінцевої зупинки — станції Лісопарк.

Близько тисячі школярів міста обслуговують Малу Південну. Вони знайомляться з технікою руху, зв'язку, колійним господарством. Тут є три паровози, на яких встановлено автостопи, 10 радіофікованих вагонів.

Школярі у залізничній формі з захопленням віддають свій вільний час любимій справі, вчаться в численних технічних гуртках, проходять практичні заняття. Валерій Будьонний з 4-ї і Людмила Попова з 7-ї залізничних шкіл, Віктор Сиром'ятніков з 131-ї школи і багато інших вирішили стати кваліфікованими залізничниками.

На знімку: вгорі — вокзал Малої Південної; внизу зліва юні залізничники на дрезині оглядають колію; справа —у чергового по станції.

 

 

Фото О. Коптюхіна.

^