Мала Південна
Газета "Соціалістична Харківщина", 05.07.1953
Станція Парк… Крислаті кльони, стрункі тополі оточують білий будинок вокзалу Малої Південної. З ранку до вечора не стихає тут пожвавлення. Тисячі юних харків'ян відвідують свою чудову залізницю. З нетерпінням чекають вони на прикрашеному квітами, пальмами і скульптурами пероні прибуття чергового поїзда.
Гомінка дітвора швидко займає місця в невеликих красивих вагонах. Диктор вокзального радіовузла оголошує час відправки. Спалахує зелений світлофор. Черговий по станції піднімає прапорець. На свисток головного кондуктора машиніст відповідає гучним сигналом. Поїзд повільно вирушає в путь до кінцевої зупинки — станції Лісопарк.
Близько тисячі школярів міста обслуговують Малу Південну. Вони знайомляться з технікою руху, зв'язку, колійним господарством. Тут є три паровози, на яких встановлено автостопи, 10 радіофікованих вагонів.
Школярі у залізничній формі з захопленням віддають свій вільний час любимій справі, вчаться в численних технічних гуртках, проходять практичні заняття. Валерій Будьонний з 4-ї і Людмила Попова з 7-ї залізничних шкіл, Віктор Сиром'ятніков з 131-ї школи і багато інших вирішили стати кваліфікованими залізничниками.
На знімку: вгорі — вокзал Малої Південної; внизу зліва юні залізничники на дрезині оглядають колію; справа —у чергового по станції.
Фото О. Коптюхіна.