Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

ВІДКРИТТЯ МАЛОЇ ПІВДЕННОЇ

Газета Соціалістична Харківщина, 04.05.1947, № 89 (7478)

Сотні хлопчиків і дівчат міста зійшлись 1 травня на відкриття своєї залізниці. Цього року ще краще відремонтовано і прикрашено відомий вокзал Малої Південної. Дошка пошани, фотовітрини, діаграми роботи за 1945—46 роки, стінна газета — все це свідчить, що тут не перший день кипить життя. Мала Південна вже має свої традиції: вона перевезла 94216 пасажирів, з них до 77 тисяч дітей. 365 юних залізничників позмінно її обслуговують, а 85 — так званий кістяк — одягнуті в нову залізничну форму, яку пошило для них до 1 Травня Міністерство шляхів.

Всім життям залізниці керує дитяча Рада під головуванням учня другої залізничної школи відмінника навчання Жуковського.

О 2-й годині дня зійшлися гості: заступник начальника Донецької залізничної округи тов. Ципленков, секретар міськкому ЛКСМУ тов. Бухало, начальник Південної залізниці тов. Дмитрюк, заступник секретаря міськкому КП(б)У тов. Кулябко та інші.

Завітали учні другої і четвертої середніх шкіл, прийшли суворовці. ПІСЛЯ привітань і поздоровлень діти показали свою самодіяльність. В залі серед квітів виступив джаз, почалися танці.

А перший поїзд уже відійшов. Його повели відмінники навчання, стахановці Малої Південної машиніст Шура Животов, головний кондуктор Юра Присіч, старший кондуктор Слава Козиренко.

Малу Південну залізницю відкрито. Для неї ремонтують ще шість ризьких вагонів — два на Панютинському вагоноремонтному заводі, один — на Харківському, два — на Люботинській вагонній дільниці, один на ст. Харків-Пасажирська. Незабаром прибуде другий паровоз. Починається будівництво третьої додаткової колії, роз'їзду і петлі станції Лісопарк.

На зеленій площадці проти вокзалу мають бути різні гри, гойдалки, гігантські кроки тощо.

^