Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

НА ТРАСІ ДИТЯЧОЇ ЗАЛІЗНИЦІ

Газета “Соціалістична Харківщина”, 28.04.1940, № 99 (5718)

 

На місці будівництва вокзалу «Парк» лежить багато цегли, каміння, лісоматеріалу. Далі, понад трасою майбутньої дитячої залізниці, укладено рейки, шпали. Все це заготовлено і завезено непомітно на будівну площадку за довгу зиму. В перших числах травня на трасу вийде молодь, комсомольці фабрик, заводів, училищ, вузів, і закипить робота — почнеться будівництво дитячої залізниці.

Будівництво залізниці цілком залежатиме від активності громадських організацій Харкова, які зобов’язалися власними силами побудувати її, цей чудовій подарунок щасливій дітворі. Треба тільки, щоб громадськість міста ділом підкріпила своє зобов’язання.

Втім, уже 23 квітня на трасі повинні були продовжуватися підготовні роботи. Але жодна організація не вислала ні автомашин, ні людей. Лише 25 квітня Союзтранс і Липецька автоколона дали по автомашині. Тракторний завод, електромеханічний завод, завод «Серп і молот» так і не дали машин для підвозки будматеріалів.

^