Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

Поїзд іде до станції “Лісопарк”

Газета "Соціалістична Харківщина", 04.05.1958, № 88(9807)

Харків'янам добре  відомий мальовничий-куточок   міського парку культури й відпочинку імені Горького,  де  міститься   вокзал  Малої Південної залізниці. Першого травня тут почався регулярний рух поїздів. Понад 2.500 школярів старанно готувалися до роботи на залізниці. Вони вивчали правила руху і експлуатації, знайомилися з обладнанням рухомого складу. Добре підготовили юні залізничники свій вокзал до зустрічі пасажирів.

10 година ранку. Біля свіжопофарбованого тепловоза «Піонерський» зібралися хлопчики і дівчатка, одягнені у білі формені костюми. Це перша зміна, яка відкриє рух. Виструнчившись, головний кондуктор поїзда, Женя Поворов рапортує черговому по станції «Парк» Валерію Гуревичу про готовність поїзної бригади. Рапорт прийнято. Черговий піднімає   зелений прапорець. Лунає свисток, і перший поїзд відходить від перону. З вікон вагонів визирають перші пасажири. Їх обличчя радісно збуджені. Поїзд набирає швидкість. Його веде ма­шиніст Петя Левченко, учень сьомо­го класу 17-ї залізничної школи м. Люботина. 

Рівно гудуть дизелі. Через кілька хвилин показується станція «Лісопарк».

Начальник зміни дев'ятикласник Саша Богазій перевіряє роботу чергового по станції. А як почувають себе пасажири? П'ятирічній Наташі Гуриній дуже подобається ця подорож, вона так і заявляє:

 – Гарно в поїзді. Навіть краще, ніж у тролейбусі.

Півгодини триває один рейс. А скільки цікавих спогадів про чудову поїздку залишається у малих і дорослих!

^