Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

НА МАЛІЙ ПІВДЕННІЙ

Газета "Соціалістична Харківщина", 12.06.1957, № 115(9577)

 

З репродуктора долинає дитячий голос: «Черговий поїзд відправляється о 10 годині 50 хвилин»…

Пасажири поспішають на перон. Черговий станції із зосередженим обличчям підіймає жовтий прапорець. Лунає свисток головного кондуктора. а через хвилину-дві повітря прорізує сигнал паровозної сирени. Поїзд повільно рушає із станції «Парк». У вікнах вагонів — всміхнені обличчя маленьких пасажирів.

… Мала Південна залізниця вступила в шістнадцятий рік свого існування. Зараз це велика залізнична організація з двома паровозами, 10 пасажирськими вагонами, автоблокіровкою, диспетчерською, автоматичною телефонною станцією, бібліотекою.

Зовсім недавно станція збагатилася новими технічними кабінетами — колії, руху і рухомого складу. В кабінетах — численні макети реле, стрілок. шпал, жезлів, апарата Морзе; придбано альбоми, що ілюструють новітні досягнення вітчизняної залізничної техніки.

Більш нарядними стали пасажирські вагони: стіни їх обшили лінкрустом, а стелі — білою клейонкою; поставили дзеркала, нові світильники. Один вагон переобладнано в м'який.

Дружний колектив юних залізничників добре трудиться на своїй залізниці, набирається знань, оволодіває професіями транспортників.

^