Малая Южная железная дорога

Прошлое и настоящее

Малая Южная железная дорога

ЮНІ ЗАЛІЗНИЧНИКИ

Газета Соціалістична Харківщина, 06.09.1940, № 207 (5826))

Як тільки стало відомо, що в Харкові почнуть будувати дитячу залізницю, залізнична лабораторія Палацу піонерів почала підготовку кадрів. Будівництво дороги залучило в школу більш 500 піонерів і школярів. Ребята з ентузіазмом взялися за вивчення техніки транспорту. З указкою в руці, по діючих моделях, діаграмах, віддаючи всі свої знання, провадив заняття керівник залізничної лабораторії тов. Шрамко. Часто, замість занять, він з ребятами йшов у гості до залізничників депо «Жовтень».

Тут піонери уважно придивлялись до роботи, слухали оповідання старих залізничників про розвиток транспорту та його історичну роль в роки громадянської війни. Залізничники Південної уважно ставились до своєї майбутньої зміни і їй допомагали.

Коли на ХПРЗ привезли паровоз дитячої залізниці, юні залізничники влаштовували туди екскурсії. Бувало зберуться задовго до призначеного часу і, розмовляючи між собою, чекають керівника. В призначений час приходив тов. Шрамко і ребята шумною юрбою кидаються йому назустріч, оточують і всі разом ідуть до заводу. Кожен горить нетерпінням побачити паровоз, на якому буде їздити.

Начальник служби колії Володя Кукуй з своїми товаришами Йосифом Годіним, Льонею Варенником і іншими ребятами активно допомагали укладати фундамент для мостів.

На практичних заняттях, які були проведені після закінчення учбового року, Шура Семапович, Зіновій Кристал і інші працювали помічниками машиністів і і водили поїзди по маршруту: Харків—Козача Лопань.

Недавно юні залізничники склали технічні іспити. Всього склало 530 чоловік. Володя Юркевський, Тамара Орел, Надя Сидельпікова склали іспити на «відмінно». Ці ребята готують достойну зміну робітникам залізничного транспорту.

С. Ривціс.

^